Biti sretan, to je najbolje
31. Mar 2014.

Biti sretan, to je najbolje

„Sunčano s povremenom naoblakom“ – naziv je prvog izdanja sastava Punčke, koji je osnovan 2007. godine u Vinkovcima. Baš kao što album kaže, numere su uglavnom sunčane – brze, energične, sa jakim gitarskim rifovima, ali se nađe i poneki oblak, u vidu melanholične, sporije pesme. Jedna od takvih je „Počet ću iznova“, čija melodija veoma podseća na njujorški sastav Interpol. Sa druge strane, u nekim numerama Punčke liče i na Repetitor. No, ne mora se sve žanrovski odrediti, uostalom, o žanru su i one same napisale na svojoj fejsbuk stranici: „we don’t know it yet, but we like it“.

Osim fantastičnih „Iz dana u dan“ i „Počet ću iznova“, treba izdvojiti i pesmu „Doručak“. U pitanju je ljubavna, ali ne sladunjavo ljubavna, već pesma sa vrlo simpatičnim, šaljivim tekstom: „mi se ne šetamo, mi ne gledamo u zvijezde, mi ne ležimo u travi, jer ja bojim se mravi“. Tu je i stih o muško-ženskim odnosima: „mi se ne svađamo tko će se kome prvi javit“.

Inače, o ovom bendu su snimljena dva dokumentarca: prvi je nastao u okviru radionice na filmskom festivalu Dorf, dok je drugi snimljen u produkciji SKIG i RARE, a premijerno je prikazan na istoj filmskoj manifestaciji, prošle godine u Vinkovcima. Trejler za ovaj film možete pogledati ovde.

U razgovoru za časopis Rolling Stone, Lucija, pevačica benda, govorila je o nastupima: „Na koncertima kao da sam obuzeta. Znala sam i pasti s pozornice, a da to ne bih ni primijetila. Puca te adrenalin, skačeš, vičeš.“ Upravo ono što Punčke kažu u pesmi „Petra Pan“: „biti sretan, to je najbolje“. Publika u Beogradu je imala priliku da iskusi tu sreću, 6. marta, kada su ove devojke svirale u klubu Gun. Dok čekamo njihov sledeći koncert, a moglo bi to da bude i u još nekom gradu u Srbiji, možemo da uživamo u odličnom albumu „Sunčano s povremenom naoblakom“ i budemo sretni.

5/5 gitara

O autoru

Diplomirala na Filozofskom fakultetu u Novom Sadu, na Odseku za medijske studije. Za Rock ulice piše od aprila 2013. godine, a pre toga je volontirala na sajtu Univerzitetski odjek. Voli muziku, „uh, što volim tu magičnu vazdušastu tekućinu“.

Tagovi